Shoplog | Alles wat ik deze zomer gekocht heb






















De hele zomer door heb ik een aantal dingen gekocht en een shoplog kwam er steeds maar niet van. Dus toen dacht ik; ik wacht wel tot het einde van de zomervakantie en dan laat ik meteen alles zien. Ik ben deze zomer naar Gran Canaria geweest. Daar heb o.a. de spullen vandaan.












































Ik weet trouwens niet van alles precies de prijs meer.
Als eerst kocht ik deze peplum top bij de H&M.
Ik zocht al een tijdje naar een peplum top en deze vond ik wel erg leuk. Ook i.v.m. de lage rug. Deze was 12,99.





















Dan, dit jurkje van de Stradivarius.. Ik was óók al heel lang op zoek naar een leuk wit jurkje haha. Bij deze vond ik vooral de rug heel leuk. Er zat ook nog een bruin riempje bij, maar die ben ik al weer kwijt, hehe. Op de site is hij 29,95, maar ik weet zeker dat ik hem goedkoper had gekocht. 25 euro of zo iets. Waarschijnlijk omdat het een Spaans merk is. Zitten dus geen winkels van in Nederland. 





















Dan deze tas van de Primark. Ik zag deze tas al in iemand anders haar shoplog voorbij komen en ik vond hem wel erg schattig. Je had hem ook in het zwart, donkerblauw, bruin en beige. Misschien nog meer kleuren, maar deze had ik gezien. Hij was 10 euro. 





















Ik wou eigenlijk al heel lang een leren jasje, maar nooit vond ik het leuk bij mezelf staan of het jasje zelf was gewoon niet leuk. Deze van de Pull & Bear vond ik wel heel leuk en besloot hem mee te nemen. Deze was 59,99. 





















Sorry voor de blurry foto. Ik heb zo vaak dat ik een foto maak en het er op de camera prima uit ziet, maar eenmaal op je laptop, not. Dit broekje komt van de Forever 21. Ik weet niet, ik vond hem erg leuk voor naar het strand of iets. De prijs weet ik niet meer, maar volgens mij ergens tussen de 10 en 12 euro.












































Ik draag normaal nooit crop tops. Niet van die strakke in ieder geval. Maar ik vond zo'n crop top wel erg leuk staan onder zo'n tuinpakje a.k.a. dungarees. De achterkant vond ik ook wel heel leuk. Deze is van de Stradivarius en was ongeveer 9/10 euro in de sale. 




















Next. Een skort ! haha. Ik vind ze altijd zo leuk met een trui of iets. De komt van de Vila en was 34,95. Al moet ik toegeven dat ik er nog wel een beetje over twijfel. Vind 35 euro toch best nog wel duur en ik weet niet zeker of ik het echt aan ga doen. Wordt vervolgd haha.





















Weer zo'n mislukte foto, oeps. Ik heb geen idee hoe je zulke broeken noemt, maar deze zomer zag je ineens iedereen er mee lopen.. Deze komt van de Stradivarius en was 25,95. Klik op de link om te zien hoe het model verder is. 





















Gekreukeld en al op de foto, cheese. Toen ik dit shirtje pakte en de tekst las moest ik hem hebben. Pull & Bear snapt hem. Deze was 12,99.






















Bij de Lefties kocht ik dit shirtje/truitje, wat is het ? Ik vond de achter kant heel leuk en dat het stofje wat eronder zit (Ik ben geen stoffen-expert) uitsteekt. Vrij basic, maar wel heel leuk. De prijs van deze weet ik echt niet meer. Zal wel tussen de 10 en 20 euro geweest zijn. 





















Nog een tas van de Primark. Ja, ik vond hem gewoon erg leuk. Op het kaartje stond dat ie 11 euro was, maar op het bonnetje staat 4 euro. Dus of hij was in de sale, of er was wat mis gegaan met het scannen. Beide niet erg, ik wist het namelijk niet haha. 





















Áls je m'n wishlist van augustus hebt gezien, dan weet je dat ik opzoek was naar een donkerblauw shirtje met streepjes. De perfecte daarvan had je bij Brandy Melville, maar nooit hadden ze hem in de winkel. Toen zag ik deze bij de Primark voor maar 5 euro en nam deze maar mee. Later zag ik de 'perfecte' wél bij Brandy Melville maar toen bedacht ik me dat deze wel wat meer winter-proof is en ik wel weer wat geld heb bespaart. (Vind de prijzen bij Brandy Melville namelijk echt veel te duur..)





















Bij de Bershka kocht ik deze kimono. Ik vond hem wel een beetje Ibiza style achtig. En de onderkant vind ik ook heel leuk. Deze was 25,99.




















Bijna vergeten.. nog even snel een foto gemaakt. En hey, wat een verassing, het zag er weer beter uit op de camera. Anyways. Deze portemonnee kocht in bij de Stradivarius in de sale voor 6 euro dacht ik. Ik was wel weer is toe aan een nieuwe en deze vond ik wel erg leuk.  





















En als laatst deze sweater/ dit shirt. Ik weet nooit zo goed hoe je zoiets nou moet noemen. Deze komt van de Bershka. Zoals je bij de rechter mouw kan zien lijkt het doorschijnend, maar je ziet niks. En oh, er staat Paris op *kuch*. Sommige mensen denken dat er Praxis staat *kuch* *kuch*. Deze was 19,99.


Dat was alles wat ik gekocht heb op het gebied van mode. Ik ben vast wel iets vergeten maar ja. Schoolspullen en zo heb ik niet in deze shoplog gedaan omdat ik dat ondertussen ook weer allemaal heb ondergeplakt met tape en stempels. Ciao ciao, Merel. 

    Waar ben jij deze zomer heen geweest ? 

13 opmerkingen:

  1. Het eerste top heb ik ook, hij is zo leuk! De rest van je shoplog is ook super leuk, very my style :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die skort en kimono zijn echt heel mooi! Leuke aankoopjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige aankoopjes, i love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Hele toffe dingen heb je gekocht, vooral de eerste top en die crop top met strikjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zit geen een item bij wat ik niet leuk vind..dat pizza shirt is zoo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat roze tasje van Primark is echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh echt super leuke aankopen! Vooral het tasje van de Primark, witte croptop en peplum topje. Zo leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij zijn naar Ibiza geweest (check de verschillende reviews op mijn website) en een lang weekend naar Zeeland. Je witte jurkje vind ik echt prachtig! Mooie achterkant! Groetjes, Eva - Mrs. Anchelon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je heb wel veel geld uit gegeven poeni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke aankopen! Dat tasje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo een leuke zomeraankoopjes!
    Die tassen van de Primark zijn echt heel mooi!
    En je aankoopjes bij Stradivarius zoals bijvoorbeeld die portemonnee vind ik ook leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je veel leuke dingen gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen