New in | Tas en sjaal
























Afgelopen vrijdag was ik even naar Hoofddorp. Eens in de zoveel tijd wil ik gewoon weer een keer naar de Primark. Ik zag veel leuke dingen, maar kwam deze keer alleen thuis met deze tas. Had gehoopt op leuke herfst/winter kleding. Dat was allemaal nog niet echt binnen.  Ook heb ik nog iets bij de Bershka gekocht, and I'm gonna show ya.



Als eerst deze tas van de Primark. Ik was al een tijd op zoek naar zo'n tas, maar ze waren altijd of véel te duur of véel te groot of véel te klein. M'n punt is; het was nooit goed. Deze vond ik wel erg leuk, en hij was maar 11 euro ! Had stiekem gehoopt dat 'ie bij de kassa 4 euro zal zijn net als ik had bij een andere tas van de Primark, maar nee haha.





















Dan, deze sjaal van de Bershka. Ik begin echt weer zin te krijgen in de winter. Truien, sjaals, dekens, warme choco enzovoort. Ik kon het dus ook niet laten om deze grijze sjaal te kopen (Maar ik weet zeker, dat als het eenmaal koud is, ik graag de zomer weer terug heb). Hij stond heel leuk met m'n leren jasje (zie vorige shoplog) en hij was super warm. Je had 'm als in een colsjaal, maar vond dit ook wel weer eens leuk. Deze was 12,99.



                                                        Heb jij al zin in de winter ? 



6 opmerkingen:

  1. Ik vind die rugzak zo tof! Ik heb laatst ook een zwarte rugzak gekocht voor school en ik ben er zo blij mee! Hij past ook bij alles!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuke aankoopjes! Zeker die sjaal, super handig voor de koude dagen die er aan zitten te komen!
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave rugzak en dat voor zo'n prijsje. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen