Current favorites #1

Favorieten vind ik toch wel een van de leukste artikelen om te lezen. Nu heb ik besloten mijn eigen favorieten van dit moment te laten zien. Favoriete drankje, favoriete gadget, favoriete budget aankoop, favoriete muziek en meer.

Favorite budget purchase: Deze geurkaars kocht ik laatst bij de Primark voor 3 euro. Het ruikt zo, zo, zo lekker. Coconut & vanilia, mijn 2 favorieten geuren in 1. Ook al wanneer hij niet brandt, ruikt m'n hele kamer naar cocos en vanille. 
Favorite app: Ik denk dat Polyvore bij de meeste wel bekend is. Ik weet ook niet precies hoe ik nou moet uitleggen wat het precies is. Je kan er collages mee maken met allemaal items uit webshops en die dan ook bestellen op die webshop. Kleding, interieur, accessoires etc. Je kan je collages delen en andere collages bekijken. Als ik me verveel zit ik gewoon leuke outfits bij elkaar te zoeken haha. 
Favorite music: Sinds 1989 van Taylor Swift uit is heb ik er stiekem een beetje heel erg een obsessie mee. M'n favorieten van het album zijn; Blank Space, I Know Places, Bad Blood, Wildest Dreams en All You Had To Do Was Stay. 21 juni ga ik naar Taylors concert in de Ziggo Dome, yeuh ! Andere liedjes die ik op het moment veel luister zijn; Bea Miller - Young Blood, Hozier - Take Me To Church, Rachel Platten - Fight Song, Fifth Harmony - Slegdehammer. Oh, en mocht je deze remix (link) van 2014 nog niet kennen, it's awesome. 
Favorite gadget: Deze speaker van JBL is zeker een aanrader en zeker een favoriet. Het geluid is heel goed en de batterij gaat heel lang mee. Zie vorige artikel (link) voor meer informatie over deze speaker. Scroll bij dat artikel nog even naar beneden voor een genius prank. Nou oke, zo genius is het nou ook weer niet, maar wel bij m'n broer haha. 
Favorite drink: Hoe graag ik ook op een of andere manier een unlimited-Starbucks kaart (bestaat dat?) wil hebben, it ain't gonna happen. Een goedkoper- en handig-mee-te-nemen drankje is deze van de Lidl. Naast Cappuccino hebben ze ook Latte Macchiato,  Espresso en meer. Die van de Aldi zijn ook heel lekker, maar die hadden ze de laatste keer niet. De Starbucks drankjes bij Albert Heijn zijn overigens ook heel lekker, maar ook weer wat duurder dan deze. Volgens mij zijn ze rond een euro per stuk.
Favorite fashion item: Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd heel veel mensen met coltruien? Deze kocht ik laatst in de sale bij Forever 21. Ik zag 'm ook al voorbij komen op de Instagram van Diana (disfordazzle). Ik vind 'm in ieder geval heel leuk. Zoek maar eens op; how to style turtle neck sweater. Inspiratie overload.
Favorite movie: Ik kijk zo veel films de laatste tijd dat ik niet echt 1 favoriet op het moment heb. The Maze Runner vond ik leuk.The Death Clique zag ik laatst voorbij komen op Netflix en vond ik ook wel spannend. Laatst ben ik naar Interstellar geweest en nee, doe het jezelf niet aan. Heel veel mensen zijn er enthousiast over maar ik snapte er helemaal niks van, 3 uur lang... Gone, Abduction en The Call zijn ook heel spannend. Geen nieuwe films, maar wel current favorites.
Wat is momenteel jou favoriete App? 

14 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten! Vooral die trui vind ik super gaaf :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat dit je favorieten zijn, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie favoriete, die ice cappuccino is heerlijk die drink ik altijd want starbucks is mij te duur. Ik heb een verslaving bij starbucks gehad en had een spaarkaart, een stempelkaart waar je om kunt vragen en dan bij elke starbucks krijg je een stempel oh en je tiende (!!) starbucks is gratis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk artikel! Die kaars van de Primark is zo onwijs lekker, je hebt ook geurstokjes met die geur. Die kan ik je ook aanraden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zag ik laatst ook ergens voorbij komen inderdaad. Ook gewoon van die waxinelichtjes. Kom alleen niet zo vaak bij Primark, dus ze mogen ze nog wel even in het schap houden haha

      Verwijderen
  5. Die geurkaarsen zijn inderdaad erg lekker!
    En die coltrui is heel mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk artikel!! Die goedkope koffiedrankjes lijken me heeel lekker, vroeger haalde ik altijd zulke drankjes als ik in Zwitserland was! Ik denk dat ik binnenkort maar eens even bij de Aldi of de Lidl naar binnen stap... Hihi!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahah ik zou ook wel enorm graag zo een unlimited starbuckskaart hebben. En je bent echt een gelukzak dat je naar Tay Tay gaat, 1989 is inderdaad insane!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die trui ziet er echt heel fijn en mooi uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig hoe coltruien in de winter weer "mogen". Ik weet nog dat ik die dingen moest dragen op de basisschool en dat ik dat echt verschrikkelijk vond. Ik rolde de kraag dan zo klein en laag mogelijk, zodat de trui het meest normaal leek.
    Nu vind ik het ook wel iets chiques hebben. En natuurlijk lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen