October // been there, done that

Update: Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op mijn blog om verschillende redenen. Maar goed, ik vind bloggen nog steeds erg leuk en ik heb nog een hoop ideeën. Tot die tijd heb ik een nieuwe pagina, (photography) aangemaakt die ik af en toe zal updaten. Mocht ik weer verder gaan met bloggen ga ik een hoop veranderen (de naam, betere posts etc.), want als ik oude posts zo terug lees, haha, laten we het daar maar niet over hebben.
En toen was het alweer november, what?! Oktober was echt zo voorbij.

3 oktober was het 'National Glamour Day' en ging ik naar Utrecht, aangezien je dan bij veel winkels korting krijgt. Uiteindelijk had ik maar 2 dingetjes gevonden, waarvan 1 ondertussen al weer is teruggebracht haha.

Sunset nummer 1.
10 oktober ging ik naar 538 Live XXL met onder andere Dotan, James Morrison, John Newman & Adam Lambert. Dat waren dan ook de enige artiesten die ik leuk vond, no offense. 
In de vorige diary stond een foto van m'n hond Luna toen ze klein was en werd er gevraagd naar een recente foto. Here it is! (zo lief...)
Want je moet gewoon even een foto maken alsof je op een tropisch eiland bent wanneer je in een tuincentrum bent. 
Ik moest natuurlijk een donut halen (kan ook niet anders als je dit ziet). Dit is een bakkerij in de Leidsestraat in Amsterdam trouwens. 

Voor school moesten we met de trein naar Castricum en heul veul lopen. Dat allemaal om wat fotootjes te maken van blaadjes van bomen, waterzuivering putdeksels of wat dan ook te tellen en allemaal andere opdrachten waarvan ik het nut ervan nog steeds niet helemaal snap. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Een paar dagen later was ik even naar Haarlem & liep ik langs een winkeltje die volgens mij de Pepetnotenfabriek heette (not sure). Je kon ook pepernoten proeven. Ik had tiramisu en cappuccino geproefd, maar nah, ik hou het bij de chocolade pepernoten. 
Natalie La Rose treedde op in een nieuwe sportwinkel in Amsterdam & daar ging ik dus even kijken. Ze zong een liedje die ik niet ken, All Around The World, Jealous van Nick Jonas en Somebody natuurlijk. Achteraf kon je nog op de foto en alles maar dat hoefde van mij allemaal niet haha. 

Er was kermis op de Dam & dat ziet er 's avonds zo mooi uit.. Het is alleen wel heel duur. Ik ben ooit een keer in dat draaimolen gebeuren links op de foto geweest, maar dat was het dan ook wel weer. 
Sunset nummer 2.
Vapiano in Den Haag, yum.
De Albert Heijn had allemaal van deze pompoenen en ik vond het er zo leuk uit zien haha. Ik vind het echt jammer dat Nederland niet echt aan Halloween doet. Alhoewel het wel steeds meer wordt. 
Nog meer food, oh well. De crispy roll bij Sumo is m'n favoriet. 

Sunset nummer 3 en 4. Op naar Fifth Harmony in de Melkweg.
Op Halloween ging ik naar Fifth Harmony in de Melkweg. Ik zag in de ochtend al dat er veel mensen voor de deur stonden te wachten. Maar ik kon half 6 pas weg. Ons doel was om op het balkon te kunnen staan (want een beetje vooraan staan zat er al niet meer in), maar die waren ook al behoorlijk vol dus dan had je alsnog allemaal mensen voor je of stonden er palen voor je. Uiteindelijk waren we helemaal achterin de zaal op het balkon op een balk gaan zitten waarbij je alles heel goed kon zien (zoals op de foto). Ze waren echt heel erg goed! 
Wat heb jij met Halloween gedaan?

11 opmerkingen:

  1. Oktober ging voor mij ook heel snel voorbij! Jij hebt zo te zien in ieder geval een leuke maand gehad haha! Al die verschillende smaken kruidnoten lekt me zo lekker! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pepernotenfabriek ken ik ook! Zulke lekkere en bijzondere smaakjes. En yum, sushi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Van die donuts krijg ik meteen honger. James Morrison zou ik ook weleens live willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee je maakt mooie foto's zeg! Die donuts, het reuzenrad, Fifth Harmony... hele leuke foto's. En je hebt lekker veel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah fijne fototjes! En je hond ziet er ook zo lief uit. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah fijne fototjes! En je hond ziet er ook zo lief uit. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je naar zo veel concerten bent geweest! :) En wat zien die donuts er ontzettend lekker uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel leuke foto's! Ik kwam op je blog terecht vanwege je artikel over het marmeren telefoonhoesje, dat is zo tof. Je hebt echt een leuke blog dus ik ben je gaan volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hangen er leuke vibes rond deze post! Alles is zo leuk en gezellig. Dat concert lijkt me zo tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aw Luna is zo lief! Leuke foto's zijn dit :)

    BeantwoordenVerwijderen